Kamis, 26 Januari 2017

MIMPI PENGANGKATAN/MELAWAT SORGA DAN MELIHAT RUMAH YANG SUDAH SIAP. KESAKSIAN DARI MALAYSIA



KESAKSIAN DARI MALAYSIA OLEH 2 ORANG ANAK UMUR 7 TAHUN DAN ABANGNYA 9 TAHUN.
Anak kecil ini seperti kebanyakan anak2 kecil yg sebaya umur, tidak pernah mengetahui tentang hal2 sorga dan neraka. Apa lagi tentang PENGANGKATAN.
Pada tahun 2013, anak ini bermimpi PENGANGKATAN. Sehingga suatu hari anak ini menceritakan kepada ibunya tentang mimpi itu.

KESAKSIAN ANAK UMUR 7 TAHUN.
PENGANGKATAN.
Malam itu anak ini bermimpi ia sedang berada di dalam bilik tidur bersama dengan ibu dan abangnya yg berusia 9 tahun. Anak ini melihat ada cahaya yg begitu terang turun dari langit dan masuk kedalam bilik tidur sehingga ia terbangun. Ia membangunkan ibunya dan mereka bertiga langsung bagun dr tidur. (ini masih di dlam mimpi).
Anak ini mengatakan tangan Tuhan mengangkat mereka ke udara. Dia melihat banyak org lain juga turut diangkat bersama.
Sewaktu berada di awan2, anak ini mengatakan bahawa orang2 yang sudah diangkat berjalan di tangga yang terbuat daripada emas. Perjalanan itu menuju masuk ke sebuah pintu gerbang yang sangat besar dan terbuat daripada emas.
Dia melihat semua anak2 kecil berjalan di barisan hadapan... manakala orang2 dewasa berjalan di kelompok belakang. Sepanjang perjalanan mereka diiringi oleh para malaikat. Suasana sangat meriah.
Apabila sudah masuk di dalam banggunan..anak ini mengatakan bahawa banyak sekali malaikat menyambut ketibaan para undangan yg baru datang dari bumi. Para malaikat sangat sebok menyamut dan melayan ketibaan para tamu.

ORANG MATI DIBANGKITKAN.
Sewaktu berada di sorga, anak ini melihat Tuhan Yesus dan malaikat membangunkan orang2 yg sedang tidur. Anak ini mengatakan Datuk dan Bapanya juga dibangunkan oleh Tuhan Yesus dari tidur. (Datuk dan Bapa kandung kepada anak ini sudah meninggal).
Sewaktu bapanya meninggal, anak ini masih kecil dan belum pernah sempat mengenal wajah bapa kandungnya. Tetapi di sorga anak ini langsung mengenal bahawa itu adalah ayah kandungnya yang sudah berada di sorga. Dia juga melihat datuknya yg sudah meninggal ada di sorga. Anak ini mengatakan kepada ibunya bahawa merek tidak mati..tetapi mereka hidup disana (sorga)

PESTA PERJAMUAN ANAK DOMBA.
Apabila para undangan sudah berada di dalam bangunan, pesta perjamuan dimulai. Berbagai jenis makanan yg terbaik di hidangkan.
Anak ini mengatakan bahawa meja makan sangat banyak dan sangat panjang. Orang2 yg menghadiri pesta itu sangat banyak.
Sementara pesta berlangsung dan para undangan menikmati hidangan...para malaikat juga beraksi mempersembahkan berbagai persembahan tarian, nyanyian, puji-pujian, bermain berbagai alat musik bagi menghibur para tamu. Suasana sangat meriah. Ia melihat ibunya dan beberapa orang rakan yg ia kenal di bumi turut hadir di pesta itu.

KEHANCURAN DI BUMI.
Anak ini diperlihatkan keadaan bumi selepas semua orang2 kudus sudah berada di sorga. Anak ini melihat api berjatuhan dari langit menuju ke bumi. Bumi sangat kacau balau. Kehancuran terjadi di seluruh permukaan bumi. Kebakaran, letupan, peperangan, pembunuhan, rusuhan dll...

KESAKSIAN ABANGNYA YANG BERUMUR 9 TAHUN.
Abangnya juga mengalami mimpi yang sama sebulan kemudian.
Di dlm mimpinya dia melihat ke langit ada sebuah tulisan. Tiba2 orang terangkat keudara. Anak ini juga turut diangkat.
Sewaktu di sorga, anak ini mengatakan Tuhan Yesus membawanya melawat ke ISTANA tempat Yesus bertahkta.
Di sorga anak ini bilang bahawa semua anak2 kecil akan bersekolah.
Para malaikat dan orang yang dewasa rohani sewaktu di bumi juga akan menjadi cikgu di sorga.
Mereka akan mengajar orang yg selamat masuk ke sorga tetapi mereka ini orang2 yang belum sempat mengenal kebenaran injil dengan benar, selama hidup di bumi.
Anak ini mengatakan buku, pensel/pena alat tulis semua terbuat daripada emas.

RUMAH DI SORGA.
Anak ini diperlihatkan banyak rumah emas di sorga. Semuanya sangat cantik dan sangat sudah siap. Dia melihat rumah Ibu mereka sudah siap dn rumah itu terbuat dari pada emas.
Sewaktu menceritakan mimpi ini, ibunya sempat bertanya :
"Bagaimana kamu tahu bahawa rumah itu rumah saya/rumah ibu.?"

Anak ini katakan :
"Saya tahu, karena Tuhan Yesus sendiri yang mengatakan pada saya bahawa rumah itu adalah rumah kita/rumah ibu. Rumah kita sudah siap dan sy sudah melihat... bahkan sy juga sudah masuk kedalamnya sewaktu sy berada di sorga."

Anak ini berkata lagi :
"Yesus bilang rumah ibu/rumah kita dan rumah semua orang sudah siap dan hanya tunggu waktu Yesus DATANG untuk membawa kita pindah kesana".

Anak ini bilang lagi :
"Saya juga ada melihat rumah Mith Francis Murni di sorga..rumahnya sudah siap. Sy melihat rumah Mith Francis Murni seperti sebuah ISTANA, terbuat daripada emas dan rumah itu sangat indah dan sangat besar. Tapi saya tidak masuk kedalamnya.".

Ibunya bertanya :
"Bagaimana kamu tau kalau itu adalah rumah Mith Francis Murni.?"

Anak ini bilang :
"Saya tau, sebab Tuhan Yesus sendiri yang mengatakan kepada saya bahawa rumah itu adalah milik Mith Francis Murni"

Anak ini berkata lagi kepada ibunya :
"Begitu juga rumah ibu/rumah kita. Sangat indah, terbuat daripada emas dan sangat besar."

Anak ini melanjutkan :
"Ibu...Di sorga, Rumah ibu/kita ada 7 ruangan bilik/kamar. Di setiap bilik ada malaikat yang bertugas.

Ibunya bertanya :
"Kenapa ada malaikat di rumah kita di sorga?"

Anak ini menjawab:
"Malaikat ini adalah malaikat yang akan melayani kita apabila kita sudah pindah kesana nanti".

Abunya bertanya lagi :
"Berapa orang malaikat yang melayan di dalam rumah kita di sorga?"

Anak ini mejawab.:
"Rumah ibu di sorga ada 7 orang malaikat yang bertugas menjaga dan mereka ini malaikat yang akan melayani di rumah itu. Setiap malaikat bertugas melayani di setiap ruangan kamar termasuk kamar tidur".

Haleluiaaa...
Datanglah Tuhan Yesus..

Saudaraku..jangan pernah jemu melakukan pekerjaan untuk kemuliaan nama Tuhan Yesus. Beritakanlah injil kebenaran. Karena upahmu besar di sorga.
Semoga kesaksian benar ini bisa membangkitkan iman kita dan lebih tekun lagi bekerja di ladang Tuhan sampai Tuhan Yesus datang di awan-awan. Amen
Maranatha..

Renungan bersama
Tuhan Yesus memberkati

Tidak ada komentar:

Posting Komentar