Laman

Kamis, 10 November 2016

TRUMP AKAN MENJADI PRESIDEN: DIA AKAN MEMBERSIHKAN DAN MEMULIHKAN AMERIKA

trumppresident

November 9, 2016

(Available in English)
Berbicara di sesi kesepuluh Konferens Profetik Lancester 13 Agustus 2016, Sadhu Sundar Selvaraj berbagi pesan ini mulai dari 2:41:30 di video yang ada di bawah ini selama 9 menit. Berikut ini adalah transkriptnya
Aku mau berdiri di tempat pengintaianku dan berdiri tegak di menara, aku mau meninjau dan menantikan apa yang akan difirmankan-Nya kepadaku, dan apa yang akan dijawab-Nya atas pengaduanku. (Habakuk 2:1)
Sadhu-Sundar-Selvaraj
“Setiap pagi, pada saat dini hari, nabi Habakuk pergi ke menara dan berdiri pada waktu pagi, jam 2 atau 3 pagi. Dia melihat ke langit menunggu Tuhan untuk menunggu apa yang Tuhan akan katakan kepadanya.

Seperti itulah. Dan jika kau menunggu Tuhan, kau sedang terlibat dalam tiga pertemuan. Nomor satu, pertemuan Allah. 

Lihat Ayub 1:6 dan 2:1. Yesaya 6:1-8 dan 42:9 dan 1 Raja Raja 22:19-23. 
Ini adalah pertemuan dimana orang orang, para orang kudus di Surga dan beberapa orang kudus di bumi terangkat ke Surga dan mereka berpartisipasi dalam perkumpulan ini di hadapan Allah, dimana kehendak Allah dipertemukan.

Tahun lalu, saya terangkat ke dalam pertemuan ini dan ada suatu pengumuman yang penting di hari Rosh Hashanah tahun lalu. Saya berpuasa dan berdoa di Yerusalem. Ketika saya terangkat dan Tuhan sedang memberikan tugas tugas penting, ada sebuah pengumuman yang saya saksikan. Jadi ini adalah jenis yang pertama. Kau bisa ikut perkumpulan dengan Allah. Ini adalah yang pertama.

Sekarang ada perkumpulan kedua yang namanya dewan para nabi. 
Lihatlah Amos 3:7 dan Yeremia 23:18. 
Ada banyak dewan dewan surgawi. Salah satunya adalah dewan para nabi dan nabi nabi pilihan Tuhan yang di Alkitab ada di dewan ini.

Karena anugerah Tuhan saya boleh ikut perkumpulan ini untuk mendengar keputusan yang mereka ambil dan berdiskusi masalah bangsa bangsa. Pertama kali saya ikut dewan ini adalah tahun 2008, sebelum pemilu Amerika. Itu adalah pertama kali Obama mencalonkan untuk pemilu. Saya hadir pada pertemuan ini dan Abraham adalah ketua dari rapat ini. Dia meminta saya untuk mendekat dan dia memperlihatkan catatan yang ada tulisan Amerika Serikat dan dia melihat catatannya kemudian berkata “Obama akan menjadi Presiden”

Saya berkata “Tuan, itu tidaklah mungkin…”

Kau tahu, ini adalah tahunnya Sarah Palin dan John McCain sedang mencalonkan diri juga untuk pemilu dan orang orang Kristen membela kelompok tersebut. Jadi saya memohon dan berkata “Tuan, kita tidak ingin Obama. Kita ingin kelompok yang ini”

Abraham melihat kepada saya dan berkata “Ini sudah ditentukan, Obama akan menjabat presiden”

Jadi saya diberitahu “Pergilah dan beritahukan kepada orang orang”

Ini terjadi satu minggu sebelum pemilu. Dan untuk periode kedua, hal yang sama terjadi. Saya terangkat ke perkumpulan ini dan saya mendengar mereka berdiskusi. Inilah yang kita telah tentukan.

Sekarang kau sedang berada di tengah pemilu baru, tetapi kau tahu saya harus berkata dengan jujur. Dulunya, saya khawatir tentang Pemilu Amerika, tetapi tahun ini saya tidak perduli sama sekali. Saya tidak tahu kenapa. Saya tidak tertarik dan tidak ingin terlibat, Tuhan apa yang kau pikirkan? Siapakah yang akan berada di posisi itu? Saya tidak bertanya sama sekali. Tetapi pada malam pertama ketika saudara Neville Johnson berkhotbah, ketika dia sedang berbicara, saya tiba tiba terangkat dalam roh dan roh saya berada di pertemuan dewan yang pernah saya hadiri. Saya melihat Abraham dan saya berdiri di sebelahnya. Saya terkejut ketika Donald Trump datang dan berdiri di ruang tersebut, inilah yang disampaikan kepada saya.

‘Trump akan menjadi Presiden. Dia akan dipakai untuk membersihkan dan memulihkan negara. Dia sudah dipersiapkan untuk ini. Seperti Koresh digunakan untuk mendisiplinkan Israel dan kemudian memulihkan Israel, maka Trump juga akan digunakan untuk Amerika. Dia akan digunakan untuk menahan kekerasan. Dia akan menjadi mulut-Nya Tuhan dan tangan untuk bangsa ini’

Penglihatan ini terjadi 10 Agustus jam 8.23 malam. Semenjak itu saya diberitahu untuk tidak membagikan ini, saya menyipannya sendiri dan saya tidak merencanakan untuk berbagi kepada siapapun. Tetapi ketika saya duduk dan berbagi kepada saudara Neville saya berkata ‘Apakah rohmu bersaksi untuk ini? ‘saya bertanya dan dia menjawab ‘saya 100% setuju dengan ini’

Jadi kita sepakat akan ini dan saya sekarang berbagi kepada kalian apa yang saya lihat dalam pertemuan.

Ini adalah salah satu hak istimewa ketika kau berjalan bersama Allah. Kau akan terangkat ke dalam pertemuan untuk mendengar keputusan yang dibuat di surga dan kau tahu masa kita hidup sekarang dan bagaimana kita harus menyikapinya. Bahkan terkadang mendapatkan peringatan apa yang akan terjadi.

Yang ketiga adalah perkumpulan dan persekutuan orang orang kudus. Saya yakin kalian sudah tahu tentang yang ini. Kau sudah mendengarnya berkali kali. Ibrani 12:1, Zakharia 3:7-8, dan contohnya adalah Wahyu 1:1 ketika malaikat, yang sebetulnya bukanlah malaikat tetapi orang kudus, seorang nabi di surga. Lihatlah Wahyu 22:7-9 dan kau juga bisa mengalami apa yang nabi Daniel alami di Daniel 8:13-19. Dia juga ikut bersekutu dengan umat kudus pada masanya.”


(DITERJEMAHKAN OLEH: WWW.MENUJUABBA.COM -PESAN, WAHYU, NUBUAT, RAHASIA, PENGLIHATAN DAN PENGAJARAN TERLENGKAP DARI TUHAN YESUS KRISTUS DI AKHIR ZAMAN)



Speaking in session ten of the 2016 Lancaster Prophetic Conference on August 13 2016, Sadhu Sundar Selvaraj shared the following message starting at 2:41:30 in the video shown at the bottom of this post and continuing for about nine minutes. The following text is a transcript of that part of his message.

I will stand on my guard post and station myself on the rampart; and I will keep watch to see what He will speak to me, and how I may reply when I am reproved. (Habakkuk 2:1)
“Every morning, early in the morning, the prophet Habakkuk goes right up to the tower and he stands there early in the morning, 2:00 or 3:00 in the morning. And he looks up to heaven waiting for God to hear what God would speak to him.

That is what it is. And when you wait on God, you will participate in one of three gatherings. Number one, the gathering of God. I call it God’s gathering. See Job 1:6 and 2:1, Isaiah 6:1-8 and 42:9, and 1 Kings 22:19-23. This is a gathering where people, saints in heaven, and even some saints on earth will be caught up to heaven and they will participate in this gathering before God where proclamations are made, where the will of God is met.

Last year, I was caught up to such a gathering and a very important announcement on Rosh Hashanah day last year. I was fasting and praying in Jerusalem. When I was caught up and the Lord was making very important assignments, an announcement, and I witnessed that. So, that is the first kind. You participate in the gathering of God. That is the first kind.

Now the second kind of gathering is called the prophet’s council. See Amos 3:7 and Jeremiah 23:18. There are many councils in heaven. Among the many there is one called the prophet’s council and some of the choice prophets of God in the Bible are in the council.

I have been privileged by the grace of God to participate in that council as a member of the council to hear decisions they make and to discuss about issues of nations. The first time that I ever went to the council was in the year 2008, just before the U.S. general elections. That was the first time that Mr. Obama was running for election. I went to this council and Abraham is the chairman of this council. And he asked me to come closer to him, so I stood closer. He had a file in his hand and on the file was written the word U.S.A. And he looked at the file and he said, ‘Obama will be elected President.’

I said, ‘Sir, it cannot be.’
You know, that was the year (Sarah) Palin and the other guy, what was his name? John McCain, they were running for election and all Christians were working for that group. So I pleaded in his behalf. I said, ‘Sir, we don’t want this Obama. We want this group.’

Father Abraham looked at me and said, ‘No, it has been decided. It has been decided that Obama will be elected to office.’

So I was told, ‘Now go and tell the people.’

This was one week before the election. Then when the second term came, the same thing happened. I was again caught up to the council and I heard them discussing. It is what we have decided.

Now you are in the midst of a new election, but you know but I must tell you something honestly. In the past, I was quite concerned about the U.S. general elections, but this year I just wouldn’t be bothered. I just didn’t know why. I just wasn’t interested at all. I didn’t want to bother to even find out, God what do you think? Who will be standing in that office? I didn’t even bother. It was totally out of my mind; you know? But on the first night when Brother Neville Johnson was preaching, and while he was preaching, I was just looking at him preaching, suddenly I was caught up in the spirit and I found my soul standing before the council, the very council where I always used to go and I saw father Abraham and I was standing beside him. And I was very surprised to see Donald Trump come and stand in that room. This is what I was told,

‘Trump will become President. He will be used to clean and purify the nation. As hard as he is, he has been prepared for this. As Cyrus was used to discipline Israel and then to restore Israel, likewise Trump will be used in the U.S. He will be used to curb violence. He will be God’s mouth and hand for this nation.’

This was the vision that I saw on the 10th of August at 8:23 pm. Since I was told not to share, I just kept it to myself and I wasn’t planning to share this at all, but while we were seated there I showed this to Brother Neville. I said, ‘Does this bear witness to you?’ I asked him and he said, ‘100% I agree with this.’

So first we had an agreement and now I am sharing with you what I saw in the council.

You see, this is one of the privileges when you walk with God. You will be caught up in the council to hear decisions that are made in heaven and then to know the seasons and the times in which we are living and how to conduct ourselves. Even sometimes to forewarn what is going to come to pass.

The third kind of gathering is the communion of the saints. Now, this I am sure you are already very familiar with. You have heard this over and over again. See Hebrews 12:1, Zechariah 3:7-8, and a good example that I shared with you the other day is John’s example in Revelation 1:1 when an angel, which was not an angel, but a saint, a prophet in heaven. See Revelation 22:7-9 and you can also read the experience of the prophet Daniel in Daniel 8:13-19. He also participated in the communion of the saints in his time.”


Tidak ada komentar:

Posting Komentar